Kilka zdań, na temat jak działa

Kilka zdań, na temat jak działa

Analiza krwi oraz twoje osobiste informacje stanowią podstawę dla planu żywienia, ukierunkowanego dokładnie na twoje indywidualne potrzeby. Odpowiedni dobór żywności oraz osiem reguł odżywiania, takich jak np. „pięciogodzinna przerwa” między posiłkami, utrzymują niski poziom cukru we krwi i wspomagają naturalne wydzielanie insuliny.

Zaleca przede wszystkim węglowodany długołańcuchowe, na przykład w postaci warzyw, owoców, żytniego chleba razowego, białka wysokowartościowe pod względem biologicznym, pochodzące z mięsa, ryb, jajek, produktów sojowych i mlecznych lub z roślin strączkowych, jak również wystarczającą ilość tłuszczu i kalorii! Zrównoważona kompozycja i celowy dobór wysokowartościowych produktów spożywczych są zgodne z nowoczesną nauką o żywieniu: 40-45 procent węglowodanów, 30-35 procent tłuszczów i 20-25 procent białka.

Również studium „Diogenes“, opublikowane dnia 25.11.2010 przez T.M. Larsen i innych w „New England Journal of Medicine“ , dowodzi, że zalecenia są zgodne z najnowszymi dowodami naukowymi. W tym studium porównawczym różnych modeli odżywania najlepszy wynik osiągnął wariant „diety” o porównywalnym składzie pożywienia, jaki jest stosowany w planach.

Z czego składa się?

Program żywienia dzieli się na cztery fazy: fazę przygotowawczą, fazę ścisłą i łagodną oraz fazę utrzymania. Specjalnie wykształceni opiekunowie (lekarze, terapeuci medycyny naturalnej, doradcy żywieniowi, specjaliści w zakresie ekotrofologii lub fitnessu) towarzyszą uczestnikom i doradzają im podczas zmiany sposobu odżywiania – niezależnie od tego, czy celem uczestnictwa jest przytycie, schudnięcie czy po prostu poprawa zdrowia.

1.Faza przygotowawcza
Wstępną fazą programu przemiany materii jest dwudniowa faza przygotowawcza, w trakcie której organizm jest przygotowywany na przyszłą zmianę przemiany materii poprzez lekką dietę i przeczyszczanie, na przykład za pomocą soli gorzkiej.

2.Faza ścisła
Podczas tej fazy, trwającej co najmniej dwa tygodnie, organizm przestawia się na nowy, zdrowy sposób odżywiania. Metabolizm znowu nabiera rozmachu.

3.Faza łagodna
Uczestnik ostrożnie testuje produkty, które wcześniej były wykluczone, jednocześnie rozwijając nową, większą wrażliwość na potrzeby własnego ciała. Uczestnicy zawsze uwzględniają przy tym występujące zmiany wagi ciała i wrażliwości i indywidualnie dopasowują do nich poszerzony asortyment produktów żywnościowych oraz spożywane ilości pokarmu.

4.Faza utrzymania
Dla uczestnika programu faza ta trwa “dożywotnio”. Rozpoczyna się ona w momencie osiągnięcia docelowej wagi ciała. Uczestnicy utrwalają osiągnięty sukces poprzez przestrzeganie ośmiu podstawowych zasad oraz wprowadzenie większej dawki ruchu do swojego planu dnia. W tej fazie można jeść również produkty, których nie ma w planie.

Osoby, które przy pomocy trwale zmienią swój sposób odżywiania i nie powrócą do dawnych wzorów odżywiania, nie muszą się obawiać efektu jo-jo.

Back to Top